Sunday 19 November 2017

Forex Trading Strategi 10 Pips Per Dag Strategi


Forex trading strategi 15 10 pips a Day. Submitted av brukeren den 13 april 2009 - 13 50.Sendt av Steve. AM NYTT TIL DENNE NETTSIDEN OG BESLUTER AT POST MINE PERSONALE SYSTEM. IT HAR GJELDT MEG STEADY PROFIT, MEN NÅR DET ER LATTE PÅ MARKEDET DAN DON T GJØR ENHET SOM OG DET SOM HVOR ER HER, SÅ ATT KAN HJELPE HJELPEN HASTIGT. SYSTEMTIDEN FREMRAGER INGEN INDIKATORER VALUTA ALLE. IDELIGT ETTER ÅPEN AV EN NY KURKE STIKKER EN NY DAG. ET STED KJØP STOPP 30PIPS TILGJENGET TIL ÅPEN PRIS. PLACE SALG STOP 30PIPS MINUS FRA OPEN PRIS. STOPPSTØTTE 50 PIPS. PLEASE KONTROLLER HISTORIEN PÅ DEN DAGLIGE KARTEN SIKKER OG UNDERSØK Å SPESIERE, FANTE DETTE SYSTEMET, OG JEG BRUKTE DET PERSONLIGT OG HAR BENET FUNGERER 10 PIPS OG MER HVER DAG. VIKTIGHET I DETTE SYSTEMET. DIG SKAL DU IKKE STILLE HANDELEN I TIDEN. U VIL MISS MULIGHETEN DENNE HVOR jeg trenger hjelp fra medlemmene i dette forumet for å lage og eA for meg basert på dette systemet. VENNLIGT, Jeg trenger virkelig din hjelp, vennligst hjelp meg for mer kontakt. Jeg vet ikke om MI ND HVIS EVERE Én vil DEMO HANDLE MED MEG PÅ DETTE SYSTEMET OG SOM POST RESULTATER.10 Pips A Day Forex Trading Strategi. 10 Pips A Day Forex Trading Strategi er et enkelt forex trading system for nybegynnere og til og med avanserte forex-handelsmenn. Bare valutapar de store parene. Indikatorer krevde 5 ema og 12 ema og RSI 14 med nivå 50. Mens her kan du også like å sjekke disse ut etter å ha lest dette 10 pips per dag forex trading system. Også hvis du er en forex handelsmann som liker å trade breakouts, her er en fantastisk liste over 21 Breakout Forex Trading Strategies. THE IDEA BEHIND DE 10 PIPS En DAY FOREX STRATEGI OG PROBLEMENE DET CREATES. What hvis du bare kan sikte på å lage 10 pips om dagen Hvis du treffer 10 pips for dag, det er det du er ferdig, ikke mer handel for dagen. READ Parabol SAR Indikator Forex Trading Strategy. Neste dag kommer du og tar sikte på 10 pips igjen. Hvis du treffer 10 pips fortjenesten for dagen, kan du ikke handle lenger. Dette betyr at hvis du tar den første handelen og den første handelen g Jeg har 10 pips av fortjeneste, da vil du ikke handle lenger fordi hele målet med dette handelssystemet er å lage 10 pips om dagen. Nå er problemet med dette systemet hva som skjer hvis du ikke lager 10 pips i løpet av dagen. Hva skjer hvis du har 10 tapende handler på rad. Vil du fortsette å handle til du slår 10 pips fortjeneste for dagen. Vel, hvis det er tilfelle, må du tjene penger på de neste 11 handler, og det er den 11. handelen som vil gi deg de 10 pipene du trenger for dagen. Men da er det veldig mye et problem, for nå står du overfor problemet med overtrading, og du vet egentlig ikke om de neste 10 handlerne vil bli vinnere. med denne 10 pips en dag forex trading strategi, etter min mening, må du ha et sett grense på antall tapende handler på rad du kan ta før du sier det er det ikke mer handel for today. TRADING REGLER AV THE 10 PIPS EN DAG FOREX TRADING STRATEGY. Sell når 5 krysser 12 nedre sider og RSI krysser under 50.place stopper tap 2 pips over den høye av det forrige lysestaken som ble stengt før ema crossover. Take fortjeneste målet er 10 pips. READ MACD Crossover Forex Trading Strategi-i et trendende marked, kan dette systemet gjøre deg hundrevis av pips enkelt. Kjøp når 5ema krysse 12ema til oppå og RSI krysser over 50 nivåer. stedet stopper tap 2 pips under det lave av det forrige lysestaken som ble stengt før ema crossover. Take profittmål 10pips. DISADVANTAGES OF THE 10 PIPS A DAY FOREX TRADING STRATEGY. you kan ikke bruke 10 pips en dag forex trading strategi på par som har store sprekker, vil du bli stoppet ut veldig enkelt. Dette er en trend trading forex strategi, så hvis markedet er flatt, vil du ha mange falske signaler derfor foreslår jeg at du bare bruker dette strategi i London og New York trading sessions. you begrenser bare deg til 10 pips profitt per dag når noen ganger handel du tar, vil du se senere at det har flyttet 50 pips eller 100 pips, men du fikk bare 10 pips profit. tendency til over handel hvis du er opptatt av å få dine 10 pips om dagen, noe som betyr at du kan blåse din Forex trading konto enkelt hvis du gjør det. Fordeler av de 10 pips en dag forex trading strategi. det er et ganske enkelt trading system å bruke for enda nybegynner forex handelsfolk. fungerer veldig bra i sterke trending markets.10 pips fortjeneste målet er lett oppnådd i forhold til noe som 50 pips profit target. wide diversifisering er bare nødvendig når investorer ikke forstår hva de gjør warren buffett. fordi deling er omsorg, vær så snill Ikke glem å dele denne 10 pips en dag forex trading strategi med vennene dine ved å klikke på delingsknappene nedenfor. Jeg vil virkelig sette pris på at Thanks. READ 5 SMA med 5 RSI Forex Trading Strategy. For noen år siden, da jeg først skrev Strategi 10 , Jeg ante ikke at det ville være så populært som det har blitt lastet ned over 100.000 ganger. Jeg hadde heller ingen anelse om at jeg egentlig ikke hadde vært så klar som jeg trengte å være. Så tiden er kommet for å slippe en oppdatert versjon på ebooken håper jeg at du finner det nyttig. Les videre. En turgåer, mens han ble jaget, stoppet for å sette på løpesko. Da han skiftet ut av fottøyene, så hans ledsager på ham i horror og utbrøt, Dude, Hva er avtale-io Du kommer aldri til å gå bort fra bjørnen hvis du stopper nå. Vanligvis sa den andre hikeren at jeg ikke må gå bort fra bjørnen, jeg må bare gå deg bort. Valutahandel kan være som å løpe bort fra bjørnen Trading forex gir flere muligheter for rask økonomisk suksess og økonomisk ødeleggelse enn nesten alle andre markeder. Den rikholdige publikum har alltid vært tiltrukket av dette. Denne mengden inkluderer spekulanter, handelsbegynnere, meg for 6 år siden, pensjonister og fagfolk som leter etter en måte å få ut av gjeld, øke spenningen i livet, eller rett og slett bli rik veldig fort. Helt til nå kan denne gruppen også ha med deg. Fra nå av vil du ta penger vekk fra disse menneskene. Disse er de som vil bli spist av bjørnen Du må ikke gå ut av b øre hele markedet Faktisk er det umulig Du kan ikke slå hele markedet Men du kan handle defensivt og dermed plassere deg selv til profitt konsekvent. Det er fire grupper i valutahandling Det er nybegynnerhandlerne grønnene, de hvem som prøver å gå ut av bjørnen og taper hver gang Vi starter alle her Vi alle taper penger her Noen av oss mister hele vår første handelspost jeg gjorde. I tillegg til nybegynnerhandlerne er det tre andre nivåer av deltakelse forhandlerne de institusjonelle handelsmennene og de avanserte detaljhandlerne. I all din handel er forhandlerne den mektigste og de gjør markedet, fastsetter priser og setter sammen avtaler. Selv om institusjonelle handelsmenn flytter mer penger enn forhandlere, er det fortsatt slik at forhandleren din enten godtar eller avviser dine bestillinger hver gang du handler. De institusjonelle handelsmenn jobber i banker, wirefirmaer eller offentlige etater De handler store mengder penger om gangen, og størrelsen på deres handler gir s dem enorme makt Ikke super krefter, men veldig nær Noen av disse handlende beveger seg 1 milliard i valuta eller mer hver time Noen handler milliarder dollar hvert minutt. Neste er det de avanserte detaljhandlerne Denne gruppen består av folk fra alle over hele verden, sitter i mindre investeringsfirmaer, kontorer eller til og med deres hjem Til slutt vil du være en del av denne gruppen. I noen tilfeller er de avanserte forhandlerne den smarteste gruppehandelen for handel enn noen annen gruppe fordi de ikke beveger seg mye penger på hver handel, har de ikke så mye makt som de institusjonelle aktørene. Fordi deres handler er formidlet av forhandlerne, vil de aldri ha absolutt prisinnstillingskraft. Men fordi det er så mange nybegynnere, har de avanserte handelsmenn har mange folk som de kan mate til de sultne bjørnene. Målet ditt som valutahandler er å aggressivt ta penger ut av lommebokene til nybegynnerhandlerne. Føler ikke ille om at noen kommer til å ta pengene dine alo ng veien, og det kommer til å lære deg veldig raskt, leksjoner som bare kan læres gjennom feil. Så, hver gang du tar penger fra en nybegynnerhandler, husk du bare å lære ham en verdifull leksjon. Etter en stund kan du kanskje Selv om du liker å se din vandrermann som blir spist av bjørnen. Du kan ikke nyte det. Men du vil fortjener hvert pip du tjener. Gjør deg klar til å sette på løpesko. Det korte svaret er ja. Hvis du handler 1.000.000 kroner valuta, hver bevegelse vil være lik 100 Så hvis du kjøpte på 1 1445 og solgt på 1 1545, ville du gjøre 100 x 100 eller 10 000. Nå vet jeg ikke om deg, men jeg kunne tro at de fleste kunne leve av så mye penger. Det sier imidlertid ikke at du kan lage 10 000 per dag Det er selvfølgelig mulig, men det er mange faktorer som gjør det svært vanskelig. Overvei spørsmålene nedenfor, det kan du spørre deg selv før du handler. Når skal jeg få en handel? . Hvor skal jeg plassere mitt stoppfall. Hva skjer hvis noe går galt n enda viktigere, kan du håndtere følelsene av forex trading Mastering følelser av handel er vanskeligere enn å mestre de tekniske ferdighetene Du vil snart finne ut hva det betyr. De fleste handelsmenn prøver å lage en zillion dollar på hver handel. De re grådige Dette fører dem til å holde seg i en god handel for lenge, i håp om å få mer penger ut av det. Dette kan føre til katastrofe handel kan bevege seg mot dem og de blir kremede. Dette skjer hele tiden, og det skjer fortsatt med meg fra tid til annen tid Det er den eneste største trusselen i handel Men du kan allerede forstå hvorfor det sannsynligvis er sant Men hvordan overvinner du grådighet når du handler Vi kommer til det i et øyeblikk REVENGE. Dette er den andre store En Mange handelsmenn spyler noen pips ned på toalettet og deretter vil slå tilbake Så de doble sin siste ordre og gå for å ha det. Det er sånn, vel det er som å komme ned på toalettet ditt. Det er brutto og det gir deg ikke noe rikere. Impulsen for å hevne seg er naturlig, og jeg er fortsatt avhengig h denne følelsen ofte vi alle gjør det går ikke snart når som helst snart. ikke undervurdere denne følelsen mange handelsmenn har ikke bare nådd i hevnens toalett, men har dykket inn i det først og fremst. husk markedet er ikke din venn markedet er så mye kraftigere enn du er. Du kan ikke komme tilbake på markedet. Oppførsel når du er sint eller hevnbar vil være en total katastrofe Hvis du tar et stort tap, så stopp, ta et dypt pust og snakk med en mentor eller speilet ditt, eller ditt favorittfylte dyr Les på nytt diagrammene Ta en pause Tugg på tåen din Hvis du må Selv om du tror du ser den beste muligheten i verden etter at du blir sprengt, må du ta en lang dyp pust og pause før du gjør det noe. Det er så enkelt som dette. Når jeg handler i dag, prøver jeg ikke å tjene penger på hver handel, og jeg prøver aldri å få hevn. I stedet oppretter jeg gode handler som har mye potensial , og så skyter jeg for 10 pips som et innledende mål Bare 10 pips Det er det jeg lar meg ikke miste en mye penger Jeg prøver bare å få 10 pips i begynnelsen, og hvis det er alt jeg får, så mister jeg meg for dagen. Vi snakker om hvordan jeg prøver for mer enn 10 pips på et øyeblikk. For nå, betrakt at det s er lett nok til å få 10 pips og hvis det er alt du kan få, er det greit å komme seg ut Når du vet at du kan slå 10.000 til 130.000 om ett år på 10 pips om dagen, er det ikke lenger viktig å slå tilbake på markedet eller bli grådig på en handelsdag. Og du kan lære å slå 10.000 til 130.000 på ett år på bare 10 pips om dagen, jeg er ikke lovende at du kan gjøre det jeg sier at det er mulig, og jeg har lærte handelsmenn som har gjort det. Hvis du startet med 10 000 1. januar, og tjente 10 pips per dag, og bare handles 17 dager i måneden, vil du avslutte året 2000 pips opp og med ca 130 000. Hvorfor er dette nyskapende, annerledes eller revolusjonerende Fordi du ikke bare skal ta penger fra nybegynnere med denne strategien, skal du ta penger fra andre avanserte næringsdrivende s Avanserte handelsmenn vil ha store penger De brukte ikke år på å lære å handle slik at de kunne gjøre 100 per dag. De vil ha store, store avkastninger. De går for 40, 50, 100 pips i det minste Jimmy Young, en dyktig valutahandler og en venn av meg, handler bare noen få ganger i måneden og går for 100 pips eller mer hver gang jeg også lærer og tar disse typer handler meg selv. Men det er bare en måte å nærme seg markedet, og det er ikke lett. Avanserte handelsmenn er konservativ med sin handelskapital fordi markedet kan ta store svinger mot dem når de venter på 100 pips. Noen avanserte handelsfolk vil tro at du er nødt til å komme ut av en handel på 10 pips. Hva om det går til 100 pips eller 200. vær opprørt at jeg savnet meg. Ikke i det hele tatt Du bør finne måter å handle slik at gjennomsnittlig gevinst er større enn 10 pips og minst samme størrelse som ditt gjennomsnittlige tap eller bedre. Men jeg m aldri misfornøyd med 10 pips på en gitt trade. Let meg gjenta det. Jeg er aldri misfornøyd med 10 pips o f profit. Let si at jeg finner en flott mulighet til å gå for 10 pips på en handel Jeg sender en markedsordre, for å kjøpe EUR USD på 1 2900 Jeg satte et stopp på 1 2880 20 pips og jeg angir ikke en grense bestilling. Jeg er nå lenge fordi jeg kjøpte EUR USD på 1 2900. Når prisen jeg kan selge ved 1 2910, har jeg tjent 10 pips. Jeg kan enten avslutte handelen med fortjenesten min, eller bli i handelen lenger her. er hvordan jeg forblir i handelen. Jeg flytter mitt stopp for å bryte selv om mitt første stopp var 20 pips eller på denne handelen på 1 2880, så kan jeg flytte mitt stopp til 1 2900 Det betyr at hvis prisen faller tilbake til 1 2900 min handel lukkes automatisk og jeg har mistet noe jeg har oppnådd ingenting jeg har handlet defensivt. Men hvis handelen går til 1 2920 og 1 2930, og videre, er jeg forberedt på å få mer penger jeg kan miste ingenting jeg er i en 100 risikofri handel Nå kan jeg la fortjenesten løpe, og jeg trenger ikke å bekymre meg for noe. Mange handelsfolk spør meg hvorfor jeg ville gjøre noe sånt Hvorfor skulle jeg akseptere en pause selv trad e Mitt svar er et spørsmål Ut av 10 handler, vil du akseptere 5 pause selv handler, 2 tapere på 20 pips og 2 vinnere på 50 hver jeg ville Det handler defensivt, og det er det jeg vil at du skal gjøre, i det minste i begynnelsen av din handel Du må kutte dine tap kort Få ut av fortaperne raskt Sørg for at du blir lengre i vinnerne. Hvordan vet du når du bare skal komme ut med 10 pips, sier jeg, kom deg ut med 10 pips når som helst du vil at det er greit å bare ta 10 pips. How kan du tjene penger hvis stoppet ditt er 20 eller 30 pips og din gevinst er bare 10 pips Du kommer ikke til å ta 10 pips hver gang Dette kommer ikke til å være din bare handelsstrategi Dette er en del av din trading toolbox Husk at du skal flytte stoppet ditt for å bryte til og med og gå for mer enn bare 10 pips. Når det er sagt, har jeg lært handelsmenn som har lært å handle for 10 pips av fortjeneste mer enn 90 av tiden De har tjent mye penger på å gå for små gevinster. Hvis du har tjent 10 pips hver dag for neste 1 2 måneder, og du startet neste år med over 100 000 i handelskontoen din, ville du gjøre mellom 10 000 og 17 000 per måned handel, avhengig av risikotoleransen. Kan du gjøre dette absolutt. Kan du gjøre dette i dag Kanskje, kanskje ikke Du må dedikere deg selv 100 til å lære å handle intelligent.1 Kjøp og selg på utbrudd av støtte og motstand Eller selg når et valutapar treffer motstand og kjøp når det treffer støtte Jeg lærer dette i 1 på 1 trening, og dette er min største handelsstrategi.2 Stopp med å prøve å tjene 8 millioner på hver handel.3 Ha alltid et stoppfall på plass. Følg alltid stoppet ditt. 4 Mål 10 pips hver gang du handler.5 Du kan sette stoppet for å bryte selv på 10 pips fortjeneste, og deretter gå for mer.6 Det er ingen makeup-strategi Hvis jeg tar tap, så prøver jeg å ende opp med en 10 pip gevinst for dagen Hvis jeg ikke kan få det, så prøver jeg ikke for 20 Neste dag, eller hva jeg kan fortsette å prøve for de 10 pipsene, så lenge jeg ikke har mistet mer enn 5 av min hovedstad.7 Tid jeg kan handle i et bestemt antall timer per dag, noe som betyr at jeg kan ha handelsplatformene åpne og sitte på datamaskinen min for maksimalt, si 5 timer om dagen Hvis jeg ikke kan tjene min 10 pips i løpet av den tiden, så kan jeg sette stoppene mine og begrense og gå bort, men jeg kan ikke aktivt se på markedet lenger.8 Du må ha en daglig rutine Mer på det nedenfor.9 Du trenger ikke å handle hver dag. 10 Klipp ut tapene dine så tidlig som mulig og ryt dine gevinster så lenge du kan Stopper bør aldri være mindre enn 15 pips som er for stramme for en første stopp, men grenser er, vel, ubegrensede. Strategi 10 Daglig rutine. Her er daglig rutine som jeg har brukt i Strategy 10-systemet Noen av de mest suksessfulle månedene av min handelskarriere skjedde da jeg fulgte denne planen. Oppnå klokka 03.00 Eastern Standard Time når markedet er mest aktiv. Kontroller diagrammene. Følg følgende spørsmål .1 Hvor lukkede USD 5 pm EST i går mot majors.2 Hva har effekten av dagens økonomiske rapporter hvis det er noe på valutamarkedet.3 Er vi på en hvilken som helst tid høy eller lav på hvilken som helst valutapar.4 Hvilke ett par skal jeg fokusere på i dag.5 Hvor er de store områdene av støtte og motstand på dette paret. 6 Hva er noen gode breakout oppføringer Noen gode oppføringer når et par unnlater å bryte ut. Følg dette spørsmålet ikke sikrer at du skal tjene 10 pips hver handel, men det hjelper deg sikkert Det viktigste spørsmålet du kan spørre er Hva er den store trenden i valutaparet som jeg ser på. Hvis du handler med trenden, er du mer sannsynlig å finne noen 10 pip trading muligheter. Rob Booker er en aktiv proprietær handelsmann, pengeforvalter og forexpedagog Mr Booker har trente hundrevis av forexhandlere rundt om i verden, og bistå dem med å utvikle sine egne handelssystemer. Men enda viktigere, fokuserer Rob på å hjelpe handelsfolk til å håndtere de mentale, psykologiske og disiplinære problemene knyttet til handel. Du kan også like. Dine detaljer er strengt protec ted, trygg og aldri bli solgt eller delt Vi hater spam så mye som du gjør Mer informasjon om vår personvern Policy. Free Forex Strategies 2017 Alle rettigheter reservert. Risk Disclosure Trading forex på margin har et høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer Høy grad av innflytelse kan virke mot deg så vel som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risiko appetitt. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller all din innledende investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil..Forex 10 Pips A Day Forex Trading System Usd10 til 10k på bare 12 uker. 3 2014.Forex 10 Pips A Day Forex Trading System bruker vårt lønnsomme forexsystem som vårt team bruker i 2 år nå. Her er tradingoppsettet T. Please like og rate denne videoen hvis du finner det nyttig, takk. Denne videoopplæringen vil vise du Urban Forex Scalp 10 Pips Per Day Scalping Strateg. Strategien er veldig enkel, og dette bruker to indikatorer, eksponentiell Moving Average og MACD Indicator Strategien kan brukes til hvilken som helst valuta pair og t. CLICK HERE forex megler anmeldelser topp forex meglere forex meglere liste ecn forex meglere forex megler sammenligning fore. My Skype ID for min daglige handler informasjon og service betalt tjeneste andy w19731.Get forex trading signaler med lære å handle forex og få forex trading strategier fra Boris Schlossberg Kathy Lien. God scalping metode med eksisterer strategi i forex trading. Urban Forex 10 Pips Per Day Scalping Strategy. forex Forex Trading Forex Factory Forex Priser Forex Magnates Forex News Forex Forex Forex Capital Markets Forex Calen Her er dette det beste forex-strategien jeg noensinne har brukt Derfor deler det med deg Last ned Mal Last ned fullstendig strategi. Nice strategi for å garantere 20 pips i FOREX Invester pengene dine online og tjen en fast 7 månedlig inntekt uten risiko, LINE INVESTM. forex forex trading forex fabrikk forex priser forex magnater forex nyheter forexpros forexlive forex kapitalmarkeder forex kalender forex api forex arbitrage caProject Fast Pips Endelig et Forex Trading System som fungerer Winrate av dette prosjektet Fast Pips Forex System er 89 1 w .- Last ned gratis Wso 1 Minute Pips - Et Forex System Med Win-Priser På 85 Og Stoppløsninger Mindre enn 10 Pips, 1 Minute Pips - En Forex. 90 PIPS FOREX TRADING SYSTEM i bare enkelt handel super lønnsom forex trading system 90 pips per dag Forex Day Trading System forex dag trading system sim. Quick 10 pips på GBP USD valutapar.50 Pips A Day Klikk på linken for å få full tid Inntekt med 50 Pips En dag nå 50 Pips A Day er en kraftig og testet. Vær så snill og vurder denne videoen hvis du finner det nyttig, takk Denne videoopplæringen vil vise deg Urban Forex Pip Milking Strategy Denne videoen har b. Forex Trading Strategier som virker-Forex Trading Plug-in Software Gjennomsnittlig 500 pips per måned Besøk den offisielle nettsiden her på forex trading-programvare Wat .- Gjør 10 pips på under 10 minutter med bare 10 Risiko Hvordan tjene penger å handle på valutamarkedet Forex Med dette sim. Forex Replicator Hvis du har vært på utkikk etter ubestridelig bevis, kan du lykkes i forex og deretter tilbringe de neste minuttene. Tradersystemer FOREX Guides 70 pips i en handel Hvordan handler jeg FOREX-markedene I denne videoen viser jeg hvordan jeg handler. denne l ittle trailer Jeg laget av mine videoer datert i den første uken av august 2009 Komplett video i full lengde lagt ut på bloggen min th.- FibTrader VTA forex dag trading programvare, Dynamic Fibonacci Grids ekspertrådgiver for MT4 plattform Dette er en l. I denne videoen fra jeg forklarer hvordan du handler ved hjelp av enkle forex trading strategier som tjener mer enn 5 på pengene dine Wa. How mange pips bør vi mål per dag. Targeting X antall pips per dag er urealistisk. Vi bør i stedet fokusere på flittig å følge vår strategi. Handel med en kanten som bruker begrenset innflytelse, bør gi en fortjeneste over tid. Om en gang i uken mottar jeg en e-post fra en fremstående Forex-forhandler som forteller meg at en del av deres handelsplan er å samle en konsekvent 10-20 pips om dagen fra markedet, eller de kan bare spørre meg om å ha en strategi som bare gjør 10-20 pips om dagen. Det er et klart problem i å tenke på handel på denne måten. Ikke at det er dårlig å sette mål, men det er dårlig å sette urealistiske mål som dette. Problemet med setti ng et mål på x mengder pips per dag er at markedet endres hver dag og ingen strategi vil være så konsekvent. Vi må akseptere det faktum at vi vil miste handler, miste dager, selv å miste uker og måneder. Så prøver å oppnå denne typen daglig mål er å sette oss opp for feil før vi selv legger vår første handel. Et annet problem denne typen mål produserer er at det oppfordrer handel mer i tider når vår strategi ikke er effektiv og mindre i tider når vår strategi er mer effektiv. Tenk på det . Hvis vi legger et par raske handler om morgenen og treffer vårt pipmål, kan vi gå glipp av flere lønnsomme handler som kan skje under ideelle markedsforhold. Vi begrenser hva vår strategi kan tjene når det fungerer bra. Hvis vår første et par handler mister handler, da må vi legge mer handel for å grave oss ut av et hull før vi treffer vårt overskuddsmål for dagen Problemet er at markedsforholdene ikke stemmer for vår strategi gy, vi er tvunget til å fortsette å handle og plassere flere handler som kan føre til større tap. I stedet for å fokusere på å tjene et bestemt antall pips per dag, må vi fokusere på hva vi kan kontrollere og hva som er viktigst. Fokus på hva s. Så hva kan vi kontrollere Vi kan kontrollere våre handlinger, slik at vi kan følge vår strategi perfekt uten følelser eller tøven. Når vi har utviklet en vinnende strategi, er det siste trinnet å gjennomføre strategien selv. Vi må holde fast i vår plan ved ikke å bli overbevist når vi vinner og ikke sjener unna å sette neste handel når vi mister. Hvis vi tror at vi har en handelskant, betyr det ikke å vinne eller miste hver enkelt handel, det er prosessen som betyr noe penger. ledelsen er inkludert i det også. Vi vil unngå hevnhandel eller justere vår handelsstørrelse i et forsøk på å hente tap Vi ønsker også å unngå å øke vår handelsstørrelse bare fordi vi har hatt en god løp og føler oss mer trygge T her er en grunn til at vi har bestemt oss for å handle med den handelsstørrelsen vi handler til å begynne med, så hold deg til det. Den beste delen av handel med en kant er at over tid bør vi regne med å være lønnsomme. Ta tid ta kurset. Etter at vi følger vår strategi flittig og er sikker på at vi har en kant, er den endelige ingrediensen tid Markeder er ikke konsekvente, og heller ikke vil de daglige resultatene være Vi trenger tid for oddsen til å spille ut i vår favør Det betyr ikke dumpe en strategi bare fordi den hadde en tapende uke måned. EVERE handelsmenn vil miste streker Det er ikke feilen til handelsmannen eller strategien, men en del av arbeidet på dette feltet Igjen er det eneste vi kan kontrollere den faktiske utførelsen av vår handelsplan Tid og markedet vil gjøre resten. Pips vs Profitable Trading. Gå etter et visst antall pips per dag virker som en god plan når vi først starter Forex trading, men det er et uoppnåelig mål Markedet er ikke konsekvent nok til å trekke ut konsekvent profi ts dag ut og dag ut Det vi trenger er mål for ting vi kan kontrollere, som å følge vår strategi og gjennomføre det feilfritt Hvis du er interessert i å lære å handle dette markedet, starter du med en risikofri demo-konto som har real - tidsprisdata .--- Skrevet av Rob Pasche. Interessert i vår analytiker s beste visninger på store markeder Sjekk ut våre gratis handelsveiledninger her. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene.

No comments:

Post a Comment