Sunday 22 October 2017

Forex Ea Error 130


Jeg trette åpningsordrer på testsystemet og også mottatt og feil 130 Jeg ble fortalt av Oanda du kan ikke åpne bestillinger via EA s på en brukerkonto bare leve Åpenbart ville det være vanvittig å teste det live De sa at de ser på det, uansett hva det betyr Bunnlinjen, hvis jeg ikke kan teste det, kan jeg ikke bruke det Du kan imidlertid kjøre EA på strategistesten, men det gjør ikke det for meg, jeg må sørge for at min handlet blir henrettet med Oanda, og den eneste måten jeg har på å gjøre det er å få det til å handle på demo-kontoen først. Jeg tester EA på Oanda metatrader-plattformen. Men jeg kan ikke bare åpne en posisjon med Ordersend. Error Ordersend 130 lot-size 0 1, Spør 1 3969, SL 1 3899, TP 1 4069. Hva er galt med bestillingen. Jeg fant senere og svaret som fungerte for meg, gå til. Utvalgsalternativer Ekspertrådgiver-fanebok Kryss av som sier Tillat Live Trading og lagre endringen Du bør få et smil ansikt i øvre høyre hjørne av diagrammet. Også kontoen du handler må sett opp som en MT4-konto med Oanda, det vil si at du kan opprette en underkonto, og når du gjør det, har det et alternativ for MT4 enabled. Hope hjelper dette med noen. Jeg fant senere og svaret som fungerte for meg, gå til. Tools Options Expert Advisors Tab-avkrysningsruten som sier Tillat Live Trading og lagre endringen Du bør få et smil ansikt i øvre høyre hjørne av diagrammet. Også kontoen du handler må settes opp som en MT4-konto med Oanda dvs. at du kan opprette en sub-konto og når du gjør det, har det et alternativ for MT4 enabled. Hope, dette hjelper noen. Dette har ingenting å gjøre med Feil 130. Hvordan slå Ordersend Error 130 i MetaTrader 4.By populær etterspørsel, påvist strategier om hvordan man skal slå hver Algoritmisk handelsmann s verste mareritt Feil 130. Hvor kommer denne feilen fra? Hva betyr det for din ekspertrådgiver Hvordan kan du finne delen av koden din som forårsaker feilen. Vi takler alt dette og mer. For å starte, en formell definisjon fra vår venn, MQL4 dokumentasjon. Det er riktig det er alt du du kommer fra MetaQuotes Og resten Go figure. Ordersend Feil 130 er kort nevnt i andre deler av dokumentasjonen. Det er imidlertid ingen grundig veiledning til hva Ugyldige Stopp betyr egentlig og hvordan man skal håndtere dette, kanskje det vanligste problemet i Forex programmering . Men ikke en bekymring. Det er derfor jeg har skrevet denne artikkelen. La oss komme igjennom dette. Den stille morderen. Så du lanserte din ekspertrådgiver, og ingenting skjer Ingen KJØP bestillinger, ingen SELL ordrer, ingen ventende ordrer, ikke engang feilmeldinger i loggene Bare stille Du bestemmer deg for å vente et par timer dager uker, og ingenting skifter virkelig diagrammene går opp og ned, men du ser ingen fortjeneste. Dette kan fortsette for alltid. Den virkelige grunnen er enkel du re faktisk får ERRINVALIDSTOPS som er Den riktige tekniske termen for problemet, men du kan ikke se det Det er fordi 130 er en stille morder En kaldblodig morder av hjernen din og indre ro. Det er ingen måte å hente denne feilen gjennom sakkyndige rådgiverlogger eller til og med terminal Logg s Den eneste måten å fange den på er å legge til de riktige feilsikringsmekanismene i koden. Her er et eksempel du kan tilpasse til koden din. Hva vi gjør her, tar billettnummeret og at OrderSend returnerer og kontrollerer om det er mindre enn null Hvis ja, så er det et signal fra MetaTrader 4 som forteller oss at det var et problem med forespørselen. Feilkoden blir deretter skrevet ut på skjermen ved hjelp av Alert og den innebygde GetLastError-funksjonen. Denne koden vil gi et popup-vindu som i bildet oppe på toppen av denne artikkelen. Merk at du kan bruke Skriv ut i stedet for Alert for å omdirigere meldingen rett til EAs loggen i stedet for å vise den på skjermen. Orden av Ordersend Error 130. Ugyldige stopp er det virkelige navnet for den skyldige vi har å gjøre med i dag Så hva betyr ugyldige stopp i MetaTrader 4 egentlig betyr. For en markedsordre KJØP eller SELG ugyldige stopp betyr at StopLoss og / eller TakeProfit du forespurte ikke var mulig å sette for bestillingen. Derfor, siden en forespørsel kan ikke være oppfylt Kun delvis, ble ordren ikke utført. For en ventende rekkefølge KJØP STOP, KJØP LIMIT, SELG STOPP eller SELL LIMIT, ugyldige stopp betyr at enten 1 var problemer med SL TP samme som ovenfor ELLER 2 problemet var med inngangsprisen som du oppgav for selve bestillingen. Som vi kan se, er problemet alltid med en eller mange av prisene som din Forex Robot spesifiserte i sin forespørsel til handelsserveren. Nå som vi vet at fienden vår lar det slå den. 1 StopLoss TakeProfit er priser. Det er flere mulige årsaker til ERRINVALIDSTOPS, og en av de hyppigst blant nybegynnere angir StopLoss og TakeProfit i pips i stedet for faktiske prisnivåer. Like dette. Vær imidlertid forsiktig. Noen EA s har allerede moduler som vil registrere antall siffer etter desimaltallet og vil automatisk justere innspillparametrene for deg I disse situasjonene kan multiplisering av innganger med 10 faktisk føre til feil ytelse. Merk jeg planlegger å legge inn en egen artikkel hvor vi skal di scuss hvordan lage egne moduler for å oppdage antall sifre etter desimal.3 ECN meglere. ECN-kontoer har sine egne spesifikasjoner En av dem er når du handler via en ECN-megler, vil du ikke kunne sette en StopLoss og / eller TakeProfit med Din Markedsordre KJØP ELLER KJØP Hvis du prøver å gjøre dette, vil du få Feil 130. Men selvfølgelig trenger du å sette en StopLoss og kanskje TakeProfit for bestillingen din, og dette må gjøres så snart som mulig etter at bestillingen har blitt utført Prøv denne koden. Du kan legge denne funksjonen til koden din i slutten og deretter bruke den i stedet for OrderSend i hovedkoden. Denne funksjonen legger til et ekstra trinn i prosessen med å sende en markedsordre. Først sender den forespørselen for å utføre en markedsordre som fjerner StopLoss og TakeProfit Next, endrer den den nylig åpnede markedsordren ved å legge til ønsket SL og TP. Det er selvfølgelig en risiko for at bestillingen vil bli utført, men modifikasjonen vil mislykkes. i så fall vil funksjonen straks gi beskjed til den næringsdrivende om at StopLoss og TakeProfit ikke er satt. Feil fri til å endre denne funksjonen slik at den passer til dine behov og handelsstil.4 Stop-Levels. Stop-nivåer er en mekanisme for meglere til å beskytte seg mot visse volatilitets - og likviditetsrelaterte risiko Enkelt sagt vil du ikke kunne sette StopLoss eller TakeProfit ELLER en ventende rekkefølge nærmere enn et forutbestemt antall Pips til dagens markedspris. For å finne ut hva Stop Level er for et bestemt valutapar, må du trykke CTRL U på tastaturet, velg ønsket valutapar og klikk på Egenskaper-knappen som vist på illustrasjonen nedenfor. I dette eksemplet er Stoppnivået for AUDUSD 3 Pips Dette betyr at du ikke vil kunne sette StopLoss for bestillingen din nærmere enn 3 Pips til prisen som bestillingen vil bli åpnet. Dette betyr også at en ventende ordre må settes minst 3 Pips vekk fra dagens markedspris. Hvis du prøver å bryte disse reglene og sette en StopLoss T akeProfit eller ventende ordre i Stop Level-området, vil det få Feil 130 Ugyldig Stopp Så vær bare oppmerksom på Stoppnivået i valutaen der EA-ene er handel, ikke spesifiser for overdrevent små StopLoss - og TakeProfit-parametere. Det er også verdt å merke seg at flere eksotiske valutapar kan ha mye mer signifikante Stoppnivåer For eksempel, for AUDNZD Stoppnivået med samme megler som i eksemplet ovenfor er 20 Pips For GBPSEK British Pound vs Swedish Krone er det 100 Pips.5 Normalisering av doubles. With noen meglere finner du at av en ukjent grunn blir Ask og Bid-prisene overført til handelsmannen med ekstra ubetydelige tall etter desimaltallet. I stedet for 1 1606 vil megleren gi deg 1 160600001.Nå dette fenomenet har ingen effekt på manuell handel, siden MT4-terminalen er hardwired for å vise et visst antall siffer etter desimaltegnet enten 4 eller 5, vil du ikke kunne merke noen forskjell i det hele tatt. Disse nøklene Ible sifre etter desimaltegnet kan ha en dramatisk effekt på ekspertrådgivere som forårsaker at det er riktig Vår gamle venn, OrderSend Error 130.Here er en strategi som jeg personlig bruker for å beskytte mine robotter fra dette problemet. Dette ryddige lille trikset lar deg normalisere i enkle vilkår Runde eventuelle priser du legger inn i OrderSend-funksjonen På denne måten klipper du av alle ubetydelige tall etter desimaltegnet. I dag så vi at det kan være flere minst 5 årsaker til feil 130 Selv om dette er ganske mange, er de underliggende problemene er alle trivielle og kan rettes i løpet av få minutter. Derfor må Feil 130 ikke fryktes. Hvis du har oppdaget denne skyldige, er det bare et spørsmål om å gå gjennom listen over, finne situasjonen som gjelder for deg og bruke foreskrevet løsning. Hun du fant denne artikkelen nyttig. Let meg vite om du har noen spørsmål ved å bruke kommentaren delen nedenfor. Hva venter du på. KOMME START MED FOREX TRADING ADADEMY. Hi, jeg er ny på MT4 og Jeg trenger litt hjelp med feil 130 Jeg prøver å bruke en veldig enkel kode for å teste hvordan MT4 fungerer sammen med megleren. Imidlertid har jeg satt fast på Error 130 for min EA. Jeg prøvde å endre SL og TP, men det hjelper ikke Jeg sjekket også STOPLEVELEN for megleren er 10 Men uansett hva jeg endrer nummeret til, forteller det meg alltid Feil 130 Her er koden jeg vet at koden ser forsinket ut, det er fordi jeg endret bare for å feilsøke feilen Vennligst hjelp. hvis du bytter 1 30, vil ditt stoppfall være - 28 70 Trie. Takk for ditt svar. Jeg fikk det du mener. Jeg har gjort den feilen ved å revidere koden. Dette er imidlertid ikke det virkelige problemet ved at jeg endret koden til dette og skrive ut SL og TP ved feilen, utskriften er 2012 03 15 09 39 42 MACD Eksempel EURUSD, M1 Feilåpning KJØP-bestilling 130 Spør 1 3011 SL 1 2996 TP 1 3026. Dette kjører meg gal Vennligst hjelp. Jeg har det My megler aksepterer ikke SL og TP med OrderSend-funksjon. Må være mod senere. Dette er ikke spesifisert av megleren eller dokumentasjonen. Dette skal noteres i doktorgraden.

No comments:

Post a Comment